
Messedesign
Partfolio hjælper både med indretningsdesign til messer og med at bygge stande og udstillinger, hvis I allerede har et koncept.
New Balance
Messestand med fokus på innovation. Ved at bruge gymnastikribber kan sportssko forbindes direkte med bevægelse og fart, samtidig med, at de løftes op i øjenhøjde, så hver model får sin egen “startblok”..
En billedvæg, der viser rigtige løbere og deres præstationer kan gøre brandfortællingen menneskelig: Det handler ikke om at dyrke eliten, men om alle de personlige rekorder og hverdagsmilepæle, New Balance hjælper mennesker med at nå. Beskueren kan spejle sig i andre brugere og mærke fællesskabet.
Reebok
Messestand og udendørs “PUMP” lounge for Reebok
Adidas
Adidas ønskede, at man skulle føle den nye kollektions teknologi, inden de stod ved startlinjen. Derfor gemte vi løbetrøje og sokker i selve invitationen: Stoffernes struktur, vægt og åndbarhed giver modtageren den første, håndgribelige kontakt med de samme materialer, skoene er bygget af.
Løberuten visualiseret med gule snørebånd
På toppen tegner snørebåndene eventets rute som en slags infografik i 3D. Gult er Adidas accentfarve i kollektionen; ved at bruge snørebånd – skoens eget DNA – binder vi form og funktion sammen. Ruten gør også æsken til et samlerobjekt: Et hurtigt blik giver dig både sted, distance og stemning.
Børnetøj
En hulvæg som basis for skopræsentationen kan fungere som et “byggesæt” i fuld skala. Med flytbare hylder og kroge kan personalet hurtigt ændre layoutet, så butikken hele tiden føles ny – præcis som et legeområde, der ommøbleres efter børnenes fantasi. Samtidig placeres skoene nemt i børnehøjde, så de små selv kan se, røre og vælge.
Podierne i blød mint, pudderrosa og rød skaber små øer, hvor produkter bliver til “skatte” i et legeland. Farverne er bevidst holdt i pasteller: De giver ro til sanserne, men signalerer stadig glæde og eventyr. Når podierne grupperes i forskellige højder, opstår der naturlige stier, der inviterer børn til at gå på opdagelse.
